top of page
  • 木奈賓

Tesla 玩無線充電?$500 買起 Tesla Qi 尿袋


Tesla 手機無線充電器

無睇錯,$500 港元就可以買起 Tesla,不過只是 Tesla 官方推出的無線手機充電器而已。不意外吧,畢竟 Tesla 非第一次推出手機充電器,只是今次玩「無線」而已!新產品符合 Qi 無線充電標準,賣 US$65,即大約 $500 港元。電動車的電量重要,而作為手機充電「尿袋」,電量同樣重要。Tesla Qi 無線充電器配有 6000mAh 電池,話大唔大話細唔細,叫做可以無線充電就比較方便(當然要你部手機都兼容先得)。

假設你部手機不兼容無線充電,又想擁有 Tesla 這款充電器,都依然可以透過尿袋內置的 USB-C 線,插去你部手機充電。又如果你部手機不是 USB-C 插頭,而依然堅持想買這部 Tesla 充電器,就請自備轉接線吧!尿袋的無線輸出有 5W,插線的話有 1.5A。暫時只限美國網上店有售,香港就未見有。實際一點的話,去電腦商場,用這個價錢,應可買到兩個尿袋吧!記者找資料時發現,原來 Tesla 之前推出過一個外形像 Supercharger 的桌面手機充電座,用充電線穿過這個充電座時,就像真正的 Supercharger 般,為手機充電了,賣價為 US$45。

有黑白兩色等你揀。

Tesla 無線充電器可配 iPhone X 使用。

這款是舊的充電座,跟真正的 Supercharger 是同一外形。

報道:木奈賓 來源:Tesla USA

EVgoHK Facebook Page
​熱門報道
​相關報道
bottom of page